Alla inlägg den 22 maj 2012

Av missdot - 22 maj 2012 11:54

Trots att det  är turbulens här just nu , vi är inne i en oturs period. Så känner jag en ovanligt lugn över mig jag vet inte varför men så är det. Jag kan sitta på min altan ,njuta av fågelkvitter och bilarna som kör förbi.

Vi har varit med om så mycket  så det känns som om jaja det löser sig . Kämpa mot myndigheter är ju jättekul . I detta fallet rör det sig om att Molly och Alvin inte får gå kvar på sin skola för kommunen trots att de behöver den hjälp och stöd de får därifrån. 

De tycker att de kan gå i vanlig skola när de inte klarar av det. Det är ju barnen som blir drabbade inte dem.

Jag vet att det är fler som kommunen beslutat sig för inte ska gå där så vi får väl slå vara kloka huvud ihop och få dem att fatta när de inte gör det själva.


 

 Nu är det dags att släppa fram hondjävulen igen. Ännu mer material till kommande boken.

Njut av det fina vädret och ha en bra dag  

ävulen 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kläder

Kläder

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards