Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Sista minuten.

Av missdot - 6 maj 2012 19:03

Nu är jag trött efter att ha stått modell i ett par timmar men kul är det:)

Annelie och Sussi  två kompisar fick agera påkläderskor och hårfixare. 

Som vanligt så är jag ute i sista minuten så lite innan fotografen dök upp då börjar jag göra vid mig.


Igår så hade jag köpt strumpbyxor med söm bak för eftersom jag är ute i sista miuten så kom jag på att oj jag behöver stockings med söm bak, Clever åh yeah. Alltså blev det in till stan igår i smått panik för att hitta dessa men nej inte har de sådana stockings  därför blev det strumpbyxor.

På kvällen skulle jag testa hur det blev med strumpbyxor och vad händer då. Jo hag sätter mig på köksstolen och där var en speta som stack upp och rev upp strumpbyxorna.

Neeeejjjjjj  vad ska jag nu ha på mig tänkte detta nötet, men eftersom jag är som jag är så tänkte jag det löser sig. Och tänk det gjorde det tack vare smarta Sussi . Hon klippte av benen så det blev stockings istället  och revan var ett minne blott och fotograferingen gick superbra. Tur man har  sådana goa kompisar.

Det kallar jag planering helt klart   , tur att Annelie styrde upp och fick mig att göra sakerna i rätt ordning.

Många kort i olika vinklar och positioner. Hade tänkt skriva ställningar men då misstolkas det väl;)

    Är att ha underbara kompisar som ställer upp när de behövs.

Det var allt från mig idag ha en fortsatt härlig söndag   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missdot - 22 maj 2012 11:54


Trots att det  är turbulens här just nu , vi är inne i en oturs period. Så känner jag en ovanligt lugn över mig jag vet inte varför men så är det. Jag kan sitta på min altan ,njuta av fågelkvitter och bilarna som kör förbi. Vi har varit med om så m...

Av missdot - 10 maj 2012 17:16


Idag damp dessa underbart snygga skor ner i min brevlåda:)                                                Gissa om min dotter blev lite avis  när hon såg dem. Tyvärr har vi inte samma storlek i skor så jag får ha dessa ifred. Tyvärr är jag ju...

Av missdot - 9 maj 2012 19:57


I kväll var det sista träffen med Labyrinten för denna terminen. Fast vi ska fixa en grillkväll med brännbollspelande nu i sommar. En mycket trevlig avslutning med pizzamackor och skratt  . Det enda trista var att han som ställt upp och varit med s...

Av missdot - 8 maj 2012 17:01


 

Av missdot - 8 maj 2012 16:58


  Finns att köpa på Bokus,Adlibris Cdon och Vulkan:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kläder

Kläder

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards