Alla inlägg den 2 maj 2012

Av missdot - 2 maj 2012 21:57




        Äntligen är det snart Power Meet:) Här hemma längtas det verkligen till det.

Underbara bilar herregud tänk att  alla dessa bilar kan få en att smått dregla .

Men det är sanningen dessa vackra bilar med sina härliga former och ljudet av en V8 det är mums det.


                                                                                                                                                                              Kolla in denna godingen  


Sen är det ju aldrig fem med lite mat   




                                                                                                                                                                                                                                              Åter en snygging  



Ja vad ska man säga detta är riktiga bilar snygga och så sköna att åka i.

Detta får avsluta min dag gonatt på er   

Av missdot - 2 maj 2012 11:53


 Hmmm jag har blivit lite kär i skor, är det normalt? Skämt åsido men det finns skor som man bara känner att man  måste ha och jag har hittat hur många som helst . Jag gillar inte vanliga tråkiga skor som man köper i skoaffär nej det ska vara fräcka och snygga skor. Hittar man sådana i en vanlig skoaffär? Nix pix utan de hittar man på Shock eller på nätet. Vad sägs om dessa                                          

    

                                                                             Eller dessa som jag köpt på Shock   helt underbara.

Har ni inte varit inne på Shock sida så rekomenderar jag verkligen att ni gör det för där finns en massa läckra saker.

Här är adressen: www.shock.se


Ha en bra dag  


                                             

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kläder

Kläder

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards