Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Allvarligt fel i huvudet

Av missdot - 7 maj 2012 09:28

Jag har ett allvarligt fel i huvudet som har varit kär i en bil sen tonåren . En förälskelse som varat i snart  20 år  och som kommer att vara livet ut. Bara jag ser en Dodge Royal 59 så börjar hjärtat banka lite extra och jag får en något drömmande blick. Jag hittade en på blocket och jag skulle fan kunna råna en bank för att köpa den, men klantig som jag är hade jag åkt fast så den tanken får jag nog glömma. Det blir till att njuta av denna underbara bil på avstånd tills jag har vunnit nån miljon, vilket inte heller lär inträffa  .  Det kallas obesvarad kärlek .

 Så här ser min kärlek ut. Läcker eller hur:)


Ha en bra dag  

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missdot - 22 maj 2012 11:54


Trots att det  är turbulens här just nu , vi är inne i en oturs period. Så känner jag en ovanligt lugn över mig jag vet inte varför men så är det. Jag kan sitta på min altan ,njuta av fågelkvitter och bilarna som kör förbi. Vi har varit med om så m...

Av missdot - 10 maj 2012 17:16


Idag damp dessa underbart snygga skor ner i min brevlåda:)                                                Gissa om min dotter blev lite avis  när hon såg dem. Tyvärr har vi inte samma storlek i skor så jag får ha dessa ifred. Tyvärr är jag ju...

Av missdot - 9 maj 2012 19:57


I kväll var det sista träffen med Labyrinten för denna terminen. Fast vi ska fixa en grillkväll med brännbollspelande nu i sommar. En mycket trevlig avslutning med pizzamackor och skratt  . Det enda trista var att han som ställt upp och varit med s...

Av missdot - 8 maj 2012 17:01


 

Av missdot - 8 maj 2012 16:58


  Finns att köpa på Bokus,Adlibris Cdon och Vulkan:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kläder

Kläder

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards