Alla inlägg den 4 maj 2012

Av missdot - 4 maj 2012 14:47

Jag är helt såld på döskallar hittar jag något med döskallar så MÅSTE jag ha det.

Ja jag vet det är nåt fel på mig .

När Molla fyllde år så var det en ...... ja just det en döskalletårta och här kommer bilden på den      

                                                                                                                                  

   Och dessa hittade jag på Sko dej och kunde jag låta bli att köpa dem ? Svar: NEJ för det fanns bara ett par kvar och de var i min storlek. Då kan man inte låta bli om man heter Angelika 




Sen har jag min väskmani. Krille tycker jag har för många väskor men det har jag inte alls det . Men det är ju inte " vanliga " modeväskor jag gillar utan sådana med pin upor, döskallar och mycket mer. 

Just nu anväder jag denna väska:

   Får se hur länge det varar då jag ju är rätt ombytlig och kan välja väska efter humöret.


Ja, ibland så skulle man kunna gå rätt in i en   för att man inte kan låta bli att handla.



Njut nu av denna härliga fredagen och ha det bra    

Av missdot - 4 maj 2012 10:48

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kläder

Kläder

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards